Pias Blogg

Pias Blogg

torstai 4. lokakuuta 2012

Cykling + regn

Var på en liten cykeltur med pappa och Aron till mummis. Ooooch såklart så började det ju regna direkt vi for iväg. Typiskt finskt höstväder. Men det har nog stått på tidningen att de lovat regn hela helgen så.. Surt. Jag som har ledigt lördag och söndag :/ Meeen nog kan man vara ute för det. Eller hitta på något annat. Har planerat att gå och simma med Aron i helgen. Börjar vara en tid sedan.
Ikväll ska jag vara med mina brudar, Noora och Marika :) Börjar vara en månad sist jag varit med dem.
Men nu ska jag passa på att göra något annat än att sitta vid datorn när Aron sover.
Ha en bra dag allihopa! :) Det är ju kanelbullensdag idag. Kanske det bli lite bullabakning då ;)

 
En bild på då Aron visar att han är stark :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti