Pias Blogg

Pias Blogg

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Söndag

Fick gå och väcka Aron när han sovit 3 ½ h så han sover något i natt också.
Benjamin och Aron åkte iväg till fammos&faffas, hade själv ingen orka att åka med. Har en orkar-inte-stiga-ut-genom-dörren-dag, jag är så lat att jag bara hålls inomhus. Nåmen, nya tag imoron då! Passar på nu att städa bort lite dammrottor, torka damm från hyllor och byta till rena lakan i sängen. Så jag nu gör någon nytta idag.. :D

Kom nyss också på att nästa vecka är sista semesterveckan. Skulle nog få bli riktigt superduper bra väder nu så vi skulle slippa och simma och så, men troligen fortsätter det här typiska sommarvädret.. Men jag har nog i alla fall kopplat av så och njutit av att fått vara med Aron <3

Nåja, nu skall jag sluta skriva och aktivera mig lite i stället och börja dammsuga.

Ha de bra! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti