Pias Blogg

Pias Blogg

torstai 16. tammikuuta 2014

Mycket hinner man efter kort arbetsdag

Var i jobb från 9-13, skön och kort dag. Benjamin åkte till jobb direkt jag kom hem.
Åt och slappade lite först med Aron, sedan gick vi iväg till stan för att beställa tid för klippning åt Aron och klippning och färgning för mig.
Före julen någon gång så bestämde jag mig för att ta ett försök och klippa lite av Arons lockar. Fick lite avkortat hans hår med hjälp av lite barnprogramstittande, men inte så länge var han koncentrerad på tv.n förrän han bara började vända på huvudet och busa. Så nu tänkte jag att frissan får ta ett försök och jag tror det kommer att gå mycket bättre eftersom han kommer nog troligen sitta helt stilla i stolen tror jag :)
Förrän vi gick hem var vi in via bibban och lånade några böcker också, något man borde utnyttja mycket oftare, men något som aldrig blir av.



 
Försökte få en bra bild på Arons hår, men nej, han var bara busig och ville inte att mamma skulle ta någon bild :)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti