Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 27. syyskuuta 2011

Soliga tisdag .

Hejjsan hoppsan.

Jag har nu äntligen bestämt mig för att börja skriva blogg, har hela tiden menat och menat.. 
Skall nu till början berätta sådär lite kort om mig själv.
Jag är en tjej från Jakobstad som är 19 vintrar gammal. Jag är smått blyg av mig, men när jag umgås med dom närmaste så är jag ibland kanske lite för social.. Jag trivs bra i köket och provar på olika maträtter som jag i alla fall TROR smakar helt bra, men vissa gånger  kanske lite sämre.. :D
Våren 2008 hittade jag min underbara pojkvän Benjamin och blev tillsammans med honom.
Hösten 2008 började jag mina studier vid Optima på restaurang kock lingen.
Slutet av sommaren 2010 blev jag gravid och 1.5.2011 föddes vår underbara son Aron, som nu snart är 5 månader gammal. Så nu är jag mammaledig och får tillbringa otroligt underbar tid med honom här hemma.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti