Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 6. helmikuuta 2012

Blåsigt

Vår morgon startade ungefär vid 8 tiden. Vi myste i sängen en stund och gick sedan ner för att laga morgongröt åt Aron. Efter att han hade druckit sin mjölk så lade vi på bastu. Han fick leka en stund tills bastun blev varm.
Han var SÅ vild i badbunken! Han steg upp och satt ner, steg upp och satt ner, plaskade med armarna, vinkade nästan omkull hela tiden :D
Efter badandet fick han blöja och kläder på sig. Hade ingen "saltmat" hemma åt Aron så jag kokade lite batat åt honom. Han orkade knappt äta något för han var så trött, han satt halft fast med ögonen. Jag värmde mjölk åt honom, men det var onödigt för han somnade före jag skulle ge flaskan åt honom :D
Så nu ligger han och sover så nu skall jag passa på att laga mat. Någonting med kyckling blir det.
Det blir arbete idag från 16-20:30. Jess wihuu, jag kan cykla idag till jobbet! Det är ju under -5 grader :):):) NÖJD! Men blåsigt som bara vad är det! :/



                                                       Sötnosarna <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti