Pias Blogg

Pias Blogg

torstai 31. toukokuuta 2012

Ingen examen i vår

Grattis till alla som får sin student/examen! Tyvärr så blev jag inte färdig nu i vår, men till hösten, då får jag min examen! :)
Skall imorgon på min kusin Johannas studentfest.
Nu i sommar skall jag vara så mycket som möjligt i jobb. Jag har ju nämligen 10 veckor praktik kvar, alltså 360 timmar :S Men nog skall jag klara det! Skönt sedan att ha klar hela skolan och veta att jag aldrig mer måste till skolan. Men jag tror nog att jag ännu skall senare i livet studera men är ännu osäker på vilken linje.
10 grader varmt idag eller ska man säga kallt? Om man ska säga något positivt så är det ju soligt i alla fall :)
Om man tänker på att det är endast tio grader idag så skulle man aldrig tro att det är den 1:a juni idag!
Nu skall jag plocka upp lite här hemma och tvätta en hög kläder och sedan mata Aron och kanske vi går ut en sväng, om inte han har hunnit somna före det.

2009




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti