Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 29. toukokuuta 2012

Varmt väder med kall blåst

Fick klä på Aron ordentligt idag när vi skulle ut en sväng. För två dagar sen var det ju såå fint och varmt väder! Eller nog är ju vädret bra idag också, solen är ju fram men den där arma blåsten förstör allt!
Nåja, vi skulle gå till min skola för att lämna in mitt lärdomsprov till min lärare. Ännu så ska det ju rättas också förstås men skönt att åtminstone ha det inlämnat! Sen så har jag ännu några (2st?) uppsatser som ska skrivas.
Men såklart så var moddeläraren ledig idag när jag skulle gå och prata med henne och så ännu till så går hon i pension den här veckan. Nåja, det om det.
Har jobb ikväll. Ännu två dagar jobb efter det och sen har jag semester i 2 veckor. Hoppas bara på bra väder då! Om inte det så har jag ju två veckor ledigt ännu i slutet av sommaren också.
Nej nu, skall jag börja att laga mat åt mig och Benjamin som kommer hem på matrast vilken minut som helst.

Det tog säkert en halv timme när jag skulle skriva det  här inlägget eftersom mellan varenda mening jag skrev skulle jag läsa åt Aron, annars började han protestera.

Ha en bra dag i den kalla norrblåsten! (Får hoppas att den vänder..)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti