Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 24. syyskuuta 2012

.

Hemkommen från en slödag på jobbet. Så lite kunder, men det kan vara skönt det ibland också.

Jag som hade så sett fram emot att ha tre dagar ledigt. Att äntligen bara få vara med Aron och inte böva tänka på jobb alls. Men nej, chefen hade blivit sjuk så jag tog hennes shifte. Men om jag ska tänka något positivt i det så är det morgonshifte så jag har heeela kvällen att spendera med Aron :) (Och förstås pengar ;) ) 

Från en sak till en annan så inhandlade jag kuoma-skor åt Aron igår. Helt vanliga svarta för 37 € Kändes mera behagligt än att betala 70-80€ som de andra vinterskorna kostar åt barn som ändå kan använda dom endast en vinter :/ Nu ska ännu inhandlas vinterhandskar och mössa åt honom. Har någon något bra tips på bra vinterhandskar? Hade så svårt att välja mellan alla, så jag lämnade det till en annan gång.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti