Pias Blogg

Pias Blogg

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Sista dagen i september

Helgen börjar lida mot sitt slut och även september, imorgon är det oktober. Aron är imorgon 1 år och 5 månader.  Skönt med måndag tycker jag, jag är nog sekert nästan enda personen som gillar bättre vardagar än helger. Nämen det känns bara som att dagarna rullar bättre på inne i veckan än på helgerna..
Men det har nog varit en helt ok helg. Var i jobb fredag, lördag. Efter jobbet på lördag blev det att nästan direkt åka iväg på förlovningsfest. Senare på kvällen då Aron somnat blev det filmtittande med älskling.
Nu som bäst har vi det också riktigt romantiskt: Benjamin sitter och spelar något spel på ps och jag sitter på datorn på fb :D
Idag har vi nog inte gjort så mycket. Det känns som att jag stått i köket hela dagen. Inte för att jag har gjort det hela dagen men.. Dagen har bara gått så snabbt och känns som att jag inte hunnit göra något alls idag.
Får se hur Aron kommer att sova i natt. Har är nämligen väldigt snorig och till natten så blir han riktigt stockad i näsan. Stackarn. Man vet ju själv hur jobbigt det är att sova när man måste andas med munnen.
Nåja, skall avlägsna mig från datorn nu och lägga mig i sängen. Har jobb imorgon från 8.
Blev ett lite roddigt och mycket ointressant inlägg men så är det.. :D Gonatt!



Bilderna har nog inget att göra med inlägget men här ser man hur mycket Aron har ändrats. Första bilden är tagen då han hade blivit badad första gången hemma. Så söööt ^^,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti