Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 28. tammikuuta 2013

28.1

Soorryyy, har igen inte skrivit på en tid.. MEN skall försöka att göra förbättring på den saken.
Hmmm.. försöker fundera vad som hänt på den senaste tiden.. Och jag kommer nog inte på så mycket :D men i alla fall så fyllde min mamma 50 år 24 januari, alltså i torsdags. Så på fredagen var vi och åt mat på en restaurang här i stan. Om man bortser från  att Aron var lite gnällig och rastlös före vi fick maten till bordet så gick det nog annars riktigt bra :)

Har säkert inte nämnt här i bloggen alls om att min syster är gravid med sitt 3:e barn.. I alla fall så har hon BF idag :) SMS:ade henne idag på dagen och frågade om hon ännu är hemma. Fick inget svar på flera timmar, så det var nästan så jag trodde att hon hade åkt iväg till BB. Men hon ringde nog åt mig sedan i kväll och gjorde mig "besviken" :P  Kommer nog att vara såå spännande att se hur han ser ut, som vanligt, det är ju alltid så svårt att föreställa sig hur någons bebis kommer att se ut.

En blandning av de här två kanske? ;)


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti