Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 8. tammikuuta 2013

PUST


Hade noll lust att laga mat idag så jag bestämde mig för att vi skulle gå och äta någonstans.
Så jag och Aron gick till Buffa och hade träff med Benjamin där. Aron fick äta själv men han hade mest brottom att titta runt sig och se på alla tanter och gubbar, han hade nästan inte tid att äta ens glass. Han är nog en liten nyfiken en han där Aron ;) Men bra att han är nöjd med att sitta still och se på människor :D
Mätt och belåtna traskade vi sedan hem och HUH vad tungt det var att skutta honom. Bara för att det var lite snöd på marken och det tog hela 45 min för mig att gå :o när det vanligtvis tar 20, högst 30 minuter. (dessutom tog vi en kortare väg)  Men det kan vara så skööönt att bara få gå i riktigt lugn och ro, inte ha brottomt någonstans och inte behöva stressa hem för att sedan åka iväg till jobbet.. :)
Skönt att ha nu 4 arbetsfria dagar. Åå vad jag njuuter :) Måste ladda upp för lördagens långa jobbdag från 8-18:30.

Ha det bra, det ska jag med! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti