Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 25. helmikuuta 2013

Weekend

Hälgen, kom och for lika snabbt, men så är det ju när man har det roligt :)


 
På lördag var min mommo cch fammo hit på mat. Aron ropade mest hela tiden "mummi lejk, mummi lejk", hon skulle nog helst inte alls fått sitta på soffan om Aron fått bestämma :D Han njöt nog av att få leka med mummi :)






Det var söndag och vi skulle och plaska till simhallen och Aron var redo med sin alldeles egna ryggsägg.
Aron trivdes riktigt bra i simhallen, som de andra gångerna också. Han inspekterade alla mänskor noggrant, han plaskade och vi kastade boll, men helst skulle han ha kastat boll med dom andra barnen och inte med mamma. Några  gånger hamnade han under vattenytan när han hade så brottom och skulle helst ha sprungit i vattnet, men han steg nu bara upp ur vattnet som att inte det skulle ha hänt något..Inte alls rädd av att få lite vatten i näsan.  Duktit simmare kommer det nog att bli av Aron tror jag! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem lagade jag Aron och sova. Jag och Benjamin gick då och hyrde film och köpte ingredienser till den här pajen, som jag sedan lagade när vi kom hem. En paj med bacon, fetaost och körsbärstomat, riktigt god!
En riktigt bra avslutning på helgen!










 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti