Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

A good day

En bra dag det varit! Har varit så trött nu senaste tiden tycker jag, skulle kunna sova sova sova. Beror säkert på den här finska låååånga och mörka vintern. Men idag har jag känt mig en gnutta piggare, skönt :) Idag var vi ut med Aron första gången (på en miljon dagar) efter att han blivit frisk(are). Jag tror att både han och jag njöt lika mycket, trots den kalla blåsten så var det så skönt när solen värmd så, hadd riktigt vårfeelis. Konstigt vad man blir hängig och trött när man sitter inne och inte slipper ut en ända gång under dagen. Märks också på Aron att han är mycket mindre gnällig när han slipper ut en sväng under dagen. Som det också märktes när vi hade kommit in, jag satt i soffan och kollade tv och Aron satt bredvid mig. Efter en stund tänkte jag att hur han var så tyst och lugn, men den lilla stackaren hade ju somnat :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti