Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Ny vecka igen då!
Känner en stor lättnad när Aron har blivit frisk, eller ja liiite hosta har han. Men däremot så har jag blivit ordentligt förkyld nu, men bättre känns det att jag är sjuk än Aron..
Har haft energinivån på noll idag och Arons energinivå har varit uppe i 1000 :D Direkt jag suttit ner en stund på soffan så har Aron ropat "mamma leejk, mamma leejk" och har då fått ta till mina sista energilager och sätta mig ner och leka, jaa, vad gör man inte för sina barn :)

Har kommit hem från jobbet för nästan en timme sedan och sitter ännu med arbetsskjortan på, så trött är jag! Saknar Aron och väntar på att de ska komma hem med Benjamin från fammos & faffas. Men lite njuter jag nog faktist av att få vara i riktigt lugn och ro på datorn :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti