Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 8. huhtikuuta 2013

Blixten mc queen

Har för en stund sedan kommit hem från jobb. Fick sluta lite tidigare när det var så lugnt.
Har inte bloggat något alls nu på en tid. Beror dels på jobb och dels på att jag inte haft "tid". Eller att jag prioriterat annat :)
Kollar som bäst på bilder på google. Olika sorters tårtor. Aron fyller ju 2 år om 3 veckor så det skulle vara kul och faktist satsa lite på utseéndet också. Jag som inte annars är alls bakande av mig :D
Nåja...så har funderat lite på att laga någon sorts Blixten mc queen-kaka, ni vet från filmen Cars.
Men vet inte ännu om jag skulle laga den i marsipan eller så på något annat sätt.. :)
Ni får jätte gärna slänga in en kommentar om ni har någon idé på någon annan "figur" eller så.. :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti