Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 30. huhtikuuta 2013

Go´natt! :)

Åå vilken mysig kväll det varit.. Började med att baka lite för morgondagen. Och hade ju anställt Benjamin som min hjälpare ;) Efter att vi hade nästan kakorna färdiga käkade vi tortillas och hade det mysigt med lite rosévin. Sedan har vi kollat lite film och jag börjar nog känna mig lite smått trött efter att ha vaknat upp redan kl 6 i morn. Så det blir vell att ta natten nu och stiga upp tidigt i morgon för att dusha, baka lite chokladbollar, laga något salt och sedan ännu "steka" struvor. Blir en "tung" dag imorgon. Först kl 13 kalas hos Benjamins för hans släkt och sedan kl 16 kalas hos oss för mina släktingar.. Sååå bäst att jag går och sover nu, natti natti till er! :)


Kom nyss på... När klockan är strax över 11 på kvällen, att vid den här tiden för två år sedan hade jag ljust börjar känna av dom där "små knipen i magen", alltså sammandragningarna.. Sedan klockan sju över sju på morgonen så var vår lilla son Aron född :´) Otroligt vad tiden går snabbt :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti