Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Trötter



Skönt med ännu mera sol idag också, fast de nu e lite kallare idag. Sko kanske kännas lite bättre om inte jag skulle vara förkyld nu också, så typist att man håller sig helt frisk hela året, men just då när det börjar bli varmt och skönt så blir man sjuk! :( Men nog njuter jag för det! :)
Åt lite morgonmål, böt om till shorts och t-shirt, både till mig och Aron. Fick nog komma in tillbaks och lägga byxor och tröja, så kallt tyckte jag det kändes :/ For sedan cyklandes till svärmors och stjälde lite rabarber, kom cyklandes tillbaka hem, satt en stund på soffan sålänge som Aron gullades med ett täcke på golvet och efter en stund hade lilla stackaren somnat på golvet :D Det var nog tydligen tungt att sitta en stund på cykeln :D

 
Nej, nu måste jag nog slita mig från datorn och gå ner för att laga någon sorts rabarberpaj/kaka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti