Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 7. toukokuuta 2013

What a awful way to hurt somebody

Ush vilken dag.. Har försökt att inte tänka på händelsen som skedde här i stan, flickan som blev grovt våldtagen. Till först när jag fick höra om saken så var jag inte alls förvånad eller så... Men nu så mår jag bara dåligt när jag tänker på det.. Blir så arg att det går inte att beskriva. Tänkt att någon klarar av att göra något så hemskt åt en annan människa.. :( Och ännu till en människa som man bryr sig om.. Första reaktionen var ju att "han borde nog kastreras" eller att han inte har någon rätt att leva.. Men efter att jag tänkt en stund.. Så han kan ju inte må alls bra, han borde ju få hjälp. Något han skulle ha måsta fått för länge sedan..
Men nu  kommer han ju få sitt straff i alla fall, som får honom att tänka efter lite, hoppas jag. Men jag tror knappast inte att efter lite fängelse att någon "blir frisk", utan måste också vårdas..




Styrkekramar till flickan och hennes familj <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti