Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 17. lokakuuta 2011

Ojj sån underbar dag/kväll vi hade med Marika . Mycket skratt ^^, Vi cyklade först iväg till stan hopp om att hitta någon kavaj eller något att ha på mig på begravningen men nejgo, inget hittade jag. Sedan for vi på kaffe till fredrika :) mums med cheesecake. Efter kaffe blev det filmhyrning vid makuuni och det blev "Little bit of heaven" . Vi cyklade sedan vidare till mitt och kolla filmen. Den var helt bra . På ett sätt lite deppande men ändå romantisk. Filmen får 7½/10 p. Efter filmen började vi kolla på bilder  och gamla videoklipp på oss. Jag skrattade så tårarna bara rann :D Nog kan man ändra mycket på några år...

Jag lovade att lägga upp bilder på kläderna vi fick från Kreta.
Jag fick en dc huppari.


                                                        Aron fick en dc t-shirt, lite stor ännu :)

Aron fick ett par söta crocks ^^,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti