Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Kmrintepårubrik

Jag hade just ställt i ordning allt för matlagning , hackat lök mm. och så tar jag fram maletköttet och märker att jag köpt älgmaletkött -_-    Och det äter jag inte! :D

Idag vet jag inte vad jag/vi skall göra men jag har tänkt att jag skall börja röra på mig , på ett eller annat sätt.
Har funderat att börja gå på gym, men det kommer jag säkert aldrig att göra, det skulle vara bra för min urusla rygg- och magmuskler.
Men åtminstone skall jag försöka att gå på promenad varje dag. Det är inte riktit det underbaraste vädret för det, jag menar när det är så halt på gatorna.

På lördag blir det arbetsplats lillajul-fest vid stadshotellet :) Ska bli roligt att träffa allihopa! Har ju  inte varit i jobb på 8 månader.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti