Pias Blogg

Pias Blogg

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

23 Januari

Det var ju röstningsdag igår, men nej, jag röstade icke. Har inte satt mig in i det så mycket så visste typ bara vem jag inte skulle ha röstat på..

Igår firades B.s mommos födelsedag och min mammas födelsedag. Mamma fyller igentligen imorgon först  (tisdag).
Sedan till kvällen då Aron hade somnat så skulle vi igentligen kolla en film via viaplay.fi men vi hade så trögt internet så det struntade vi i och kollade istället wv-meeting videona och drack ett glas rött. Mycket mysig och trevlig slut på kvällen/natten :)

Aron vaknade redan lite före halv åtta idag. Så han var så trött redan nu, så jag lade honom och sova för en stund sedan. Får vel börja laga mat om en stund.. Vet inte alls vad jag skall laga, huvudet känns helt tomt...

Idag skall Arons läkare ringa mig. Får se om hon tycker att han har växt tillräckligt eller ej.
(Vi har ju ökat fettmängden i hans mat, så får se om hon tycker att det har funkat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti