Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 9. tammikuuta 2012

Coming to an end

Mammaledigheten börja gå på sitt sista. Tänk vad snabbt tiden kan gå när man har roligt.
Men nog ska det bli roligt att arbeta, måste faktist säga det. Det kommer att vara skönt att minnas vilket datum och vilken veckodag det är. Det glömmer jag ofta när jag bara är hemma.
Mammaledigheten tar slut den 28. den här månaden.
Sen blir det också att ta igen min Lia (arbetspraktik) som ja har kvar, 9 veckor tror jag det var.
Jag tror åtminstone att jag kommer att göra praktiken i skolans restaurang, eftersom det finns så dåliga restauranger här i stan och jag har inte möjlighet att börja åka till någon annan stad..Dessutom så tycker jag att man nog lär sig bra i skolan också.

Maten börjar bli klar, så jag ska passa på att äta nu så länge Aron sover.. :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti