Pias Blogg

Pias Blogg

perjantai 13. tammikuuta 2012

Stormy weather

Aron har somnat, kan nästan inte vara utan att gå och titta på honom. Han e så söt ^^,

Ush vilket väder det är där ute. Känns som att hela huset snart vinkar.
Tittade på the voice of finland. Det fanns nog några bra sångare.


Känns som att jag inte gjort nästan någonting idag. Förutom att jag lagat mat två gånger idag, tvättat kläder och satt dom på tork. Känns som att jag hela dagen har endera gjort sudoku(är lite smått beroende) eller så suttit vid datorn. (Såklart har jag ju också skött Aron :) Men det beror sekert på att jag bara suttit inne hela dagen, inte varit ut alls. Men det har nog inte lockat alls, får ju nästan vara rädd att man blåser iväg då. Men imorgon ska jag nog ut, blåser eller ej så ska jag det. Blir ju halft tokig av att bara sitta inne :/
Hoppas B kommer hem snart, han är och grejar någonting till bilen.


   En gammal bild på mig

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti