Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 26. kesäkuuta 2012

-_-

Vår morgon startade som vanligt med morgonmål, blöjbytning osv.
Aron hade kackat och jag hade tvättat honom och lade sedan ner honom på golvet så han fick springa på naken en liten stund. Jag skulle lägga på honom blöjan och hörde då att han var under sin matstol och krystade. "Shit", tänkte jag och skulle ta bort honom därfrån snabbt... där var två klimpar på golvet. Inget med det, tog bort klimparna och tvättade honom på nytt. Lade igen ner honom på golvet för att föra blöjan i roskis. Och sen igen när jag skulle lägga blöjan på honom hade avföring både på händerna och fötterna och på golvet förstås -_-. Så det var badbunken som gällde för Aron då.
Vet inte varför jag berättade det här igentligen, ingen säkert som är intresserad :D

Aron har just vaknat så jag skall nu spendera lite tid med honom och sedan klockan 14 åka iväg på jobb.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti