Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 25. kesäkuuta 2012

Hoppsan

Uuuups. Bloggen har lämnat lite nu igen, ja vet. Men känns som att jag inte riktigt har tid. Eller klart man har tid med det man vill och nej det tar inte så länge att slänga upp ett inlägg.
Nåjaa, i alla fall. I lördags var vi till min mommos villa där min moster och hennes familj bor under somrarna. Moster fyllde hela 40 år. Så en massa släktingar var på plats. Vädret kunde ju inte ha varit bättre. God mat och tårta fick vi också! En trevlig kväll med fint sällskap och musik. Aron stortrivdes när han fick springa runt och bränna av sin energi, som senare också märktes när han somnade som en stock direkt vi åkte iväg med bilen.

Idag kommer Benjamins föräldrar hem från sin motorpedsresa. De har varit bort 3 hela veckor och besökt bl.a. Tyskland och Kroatien. Det skall bli kul att se hur Aron kommer att reagera när det ändå är en tid sen han sett dem sist :)

Snart kommer Arons kusiner, Kendra och Kevin hit för att deras föräldrar ska på en begravning. Aron sover som bäst men jag gissar på att han vaknar snabbt när han hör sina kusiner.

Har just duschat så skall gå och klä på mig före de kommer hit.

Ha en bra dag! :)


Lägger upp lite bilder från midsommaren.

                                                Aron var nöjd med sin smoothie :D
                                                       "Lite" mat hade vi åtminstone.


                                                                     Benjamin som bränt sig :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti