Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Sooool ! :)

Har varit och lunchat med mamma och Aron till buffa. Saknade jobbet så mycket så jag inte kunde hålla mig borta, nånej skämt å sido. Mätt som en plätt blev jag. Efteråt var jag och inhandlade ett par örhängen till seppos guld och sedan in till prisma och hamstra två paket kaffe.
Det har ju blivit lite soligare nu så jag gick också in till apoteket för att handla solkräm åt Aron. Så det blev 3 flugor i en smäll. (igentligen 4 men..) Alltså jag menar att när jag på en "resa" fick handlat allt  det jag behövde på ett ställe.
Nåja nu är jag sådär passligt svettig och klibbig så nu ska jag och ta in kläder från snöret och börja med klädvikning. Har så varmt att jag faktist sitter med bikini och shorts nu.

Ha de gött!

                                               Bilden är tagen för några somrar sedan vi gamla hamn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti