Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 29. elokuuta 2012

Bilbyte





  Froooooom this....


....Toooo this....

Som ni ser på bilderna så har vi bytt bil. Blev en låååång och tröttsam resa igår till ähtäri. (Med två killar som har enda samtalsämnet: bilar) :D
Nu har vi en lite nyare bil i alla fall.  


Fick äntligen Aron och sova. Han har varit ett riktigt busfrö direkt från morgonen, samtidigt var han ändå så trött. Han kliver på soffkanten och ser på mig om jag reagerar till det. Och såklart gör jag ju det så han inte skall falla. 
Försökte få gjort någon mat, samtidigt som jag såg efter honom. Men fick i alla fall skalat potatis till mos och jag lagade korvsåsen först när B kom hem.
Sååå, nu blir det då att städa undan här i köket förrän Aron vaknar.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti