Pias Blogg

Pias Blogg

torstai 23. elokuuta 2012

Ear infection and tears

En otroligt tung dag idag för både mig och Aron.
Gråt, skrik, rastlöshet.. Jaa altså idag har Aron varit vääldigt jobbig. Han har varit en riktig mamis, altså att det har bara gått att vara med mamma. Och ändå när han varit i min famn så har inte det heller varit bra. 
Och så har han sakt sådant som "maitoo", "brööö", "moppe" och sedan när jag gett honom det han vill ha, så svänger han bara bort huvudet och inte alls viljat ha det han säger.
Men jag vet ju varför han varit så som han varit, öronen. Har tyckt så synd om honom, samtidigt som jag varit så trött och arg på hans klängande och gråtande. Stackarn, minns ännu själv hur hemskt det var att ha öroninflammation, fast det är hur många år sen som helst.
Men bästa av allt är nog att han inte har någon feber mera! Imorn mätte jag, och det visade 37,4. Så det är ju positivt i alla fall :)
Hoppas på en bättre dag imorgon, för Arons skull. Att öroninflammationen börjar ge sig. Imorgon är det ju faktist 3:e dagen på hans kur.

Imorgon så har jag tid till frissan klockan 11 för klippning och färgning. Ååå vad sköönt :)

 
Börjar sakna min lilla söta barre som inte alls har tid att sitta i mammas famn när hon bara skulle vilja gosas och kramas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti