Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 8. elokuuta 2012

.

Ikväll så åkte mamma iväg med Aron cyklandes och kolla på hundvalparna till min mosters. Och Benjamin for med sina kompisar och greja något med bilar (som vanlit), och det kändes nog inte så där riktit allt för intressant så jag lämnade hemma.
Men tur var det, eftersom jag har nyss kommit hem efter en pw på spånbanan. Typ mitt livs första länk, eller så typ andra, men ändå. Huhhuh, tänkt att man har sparat det så länge. Man har ju så skön känsla efteråt. Ska nu inte ljuga och säga att jag sprang full fart i 10 km, utan det var nog trögt länkande och gång där emellan och tre varv var jag alltså, vet inte hur långt det är? Men för mig var det en bra start med min ursla kondis.
Nog om det, nu ska jag sätta på bastun och koppla av där lite. SKÖÖÖNT.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti