Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Idag

Var med Benjamin och Aron och lunchade till buffa. Efter det till apoteket för att köpa någon sorts myggsalva åt Arons svullna hand. Hon på apoteket rekommenderade "etono-gel". Som ska kyla och ta ner på svullnaden.



Ett måste var ju också, myggspray!!! Och doftfri, såklart. Jag vet inte vad myggorna har för fel i år, dom är ju GALNA! En miljon myggor attakerar en, och i solen! Där brukar dom ju inte vara.



Efter apoteksbesöket åkte Benjamin tillbaks till jobb, eller lia:n. Jag, Aron och pappa for iväg till Rautia för att äntligen köpa en sandlåda åt Aron. "Vi" monterade ihop den så länge Aron sov.
Så nu är det då bara sanden som ska hämtas.




2 kommenttia:

  1. Jag köpte också mygg-gelen för några veckor sedan, då jag tänkte klia sönder mina fötter, och tycker den funkar bra :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Har inte själv provat på den, men verkar fungera bra på Aron i alla fall :)

      Poista