Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Perfekt väder för städning

Här hos oss var det väckning klockan 06:40. Eller Aron tyckte det var dags att vakna då.
Böt blöja och kläder på honom. Mamma sa att om jag vill så kan jag gå upp och sova tillbaka.
Och det gjorde jag. Vilken underbar mamma man har.
Så jag sov ett par timmar och kunde inte sova längre pga den förbannade flugan som tyckte att den skulle promt sitta och skittla mitt ben. Nåja, bättre kanske så att jag inte sov bort hela dagen.
Jag gick ner för att koka kaffe. Aron och mamma var ut och skuttade. Fick dricka min morgonkaffe aaaldeles i fred :)
Som bäst sover Aron i vagnen. Fick just lyfta in honom, det började ju suprise suprise regna.
Är man förvånad? NÄ.
Men, nu är det ju perfekt väder för lite städning då :) Måste ju se något positivt i det att det regnar.

Ha en bra dag allihopa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti