Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 6. marraskuuta 2012

Blandade känslor

Har lite blandade känslor just nu, både stressad och orolig men ändå glad och lättad.
Var in till skolan och pratade med min lärare angående om min praktik som jag skall ha i skolan.
Nu under 8 veckor så skall jag ha alltså 185 h dvs ca 25 dagar. I era öron låter det kanske inte så jätte jobbigt men för mig känns det lite eftersom då har jag ännu jobb på det. Allra jobbigast är det då man har en liten gulli Aron här hemma som man hellst skulle vilja vara med :( 
Men oj så skönt det kommer vara sedan i Januari när jag är färdig kock! Alltså om allting går som det ska och jag hinner få alla timmar före det! :)
Men nu ska jag bara tänka positivt eller i alla fall försöka att göra det. 



Tycker att det är så tråkigt med inlägg utan bild så det får bli en bild på julklapparna jag paketerade in igår :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti