Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 5. marraskuuta 2012

.

Måndag. Ny vecka, nya möjligheter, som det brukar sägas.
Helgen gick bra och snabbt. Fredagen firade vi Noora, som fyllt 18. En riktigt roligt kväll hade vi trots att vi spenderade den på Finlands troligen tråkigaste krog :D




Min/vår vecka har börjat riktigt bra. Känner mig mycket pigg och energiskt emot vad man brukar göra den här årstiden då det är så mörkt hela dygnet runt nästan.
Har varit aktiv och inhandlat lite julklappar. Har köpt endast åt Aron ännu, har bara skjutit upp att köpa åt någon annan, det är så svårt! Meeen jag har ju 49 dagar på mig ännu ;) måste riktigt kolla på kalendern hur många dagar det är.
Förrän Aron och Benjamin kommer hem från fammo & faffas så ska jag paketera in julklapparna och dricka en mugg med glögg :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti