Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 26. marraskuuta 2012

Här mår vi fint

Ännu en till vecka har jag bakom mig i skolan nu. Känns mycket bra, och jag är stolt över mig själv!
Endast 6 veckor kvar nu då! :) Kan nästan inte tro att det är sant, men det är det!! ^^,
Lördagen spenderade jag i skolan. Det var ala carte- kväll. Mycket kul var det och lite omväxling från luncherna.
Idag har jag varit i jobb och imorgon blir det skola från morgon.

Jaaa och Aron då. Han mår fin fint. Han talar en massa, härmar det mesta man säger till honom. Han räknar till 10 på både finska och svenska. Och han busar nu och på för det mesta och har inte alls tid för att bara sitta ner och leka, nej men visst leker han också. Men det roligaste är ju nog att öppna endera kylskåpet eller lådor/skåp och sedan vänta och se hur mamma reagerar :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti