Pias Blogg

Pias Blogg

torstai 1. marraskuuta 2012

Glögg och bloggläsning

Har just kommit hem från jobbet. Vääääntaaar på att mina killar ska komma hem. Men ändå njuter jag nog av att få vara själv och göra precis vad jag vill utan att någon som "stör" mig.
Det som jag tänker göra nu är att värma en kopp glögg åt mig och läsa en massa bloggar.

Imorgon blir det att fira min kusin Noora som precis fyllt 18 :) Känns som en evighet sedan man själv fyllt 18, fast det bara är 2 år. Minns ännu hur roligt och kanske lite spännande det var att fylla 18 och tanken om att slippa in på krogen. Sedan när man vel var inne på krogen så var det ju faktist inte så "WAU" som man hade trott. Men nog var det ju lite roligt dom första gångerna..
Men oj så skönt det ändå är att inte längre vara i den åldern! :D Trivs mycket bättre med att vara 20 år och ha en så här underbart gullig liten skrutt här hemma att gosa med <3

 
Idag är ju faktist vår lilla prins 1 ½ år <3



2 kommenttia:

  1. Hej Pia! Det är så roligt att läsa din blogg. Aron är ju bara för söt! Ha de bra! // Linnéa

    VastaaPoista
  2. Hej Linni! Vad kul att du läser min blogg! Jå han är nog underbar :) Ha det bra du med! <3

    VastaaPoista