Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 20. marraskuuta 2012

Dagarna rullar på i full fart

Har igen inte skrivit något alls på en tid. MEN jag har faktist en ursäkt och det är att jag har varit varenda dag i endera arbete/skola, så när jag haft ledigt har jag då prioriterat att vara hellre med Aron än att sitta vid datorn.
Jaa, jag har ju nu då börjat skolan igen och det har gått faktist riktigt bra! Dagen/natten före jag skulle till skolan så var jag riktigt nervös och tänkte typ om jag kommer alls att ha någon att prata med och allt sånt. Men typ efter en ½ h - 1 timme jag varit i skolan märkte jag direkt att jag hade oroat mig helt i onödan. Alla i klassen var/är supertrevliga och mycket hjälpsamma och så..
Så nu så ser jag faktist fram emot varenda dag jag ska till skolan! :)
1 vecka bakom mig, 7 veckor framför mig! :) Känns redan mycket bättre.

 
En sak som jag saknar nu just är SNÖN. Det är mörkt mörkt mörkt. Det är mörkt när du stiger upp. det är mörkt när du slutar jobbet. Det är mörkt när du går och lägger dig :( Så snälla snön, kom tillbaka!!

1 kommentti: