Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 12. joulukuuta 2011

Blodprov

Vår morgon startade lite efter åtta. Aron åt morgongröten och drack sin mjölk. Sedan började han med sitt "jumppa-pass", han klättrade upp under bordet, öppnade skåp, tog tag i fotoramarna från hyllan, tuggade på sladdar.. Han blev utmattad där vid 10 tiden och jag lade honom i vagnen och sova.
Har just ätit god maletköttpizza som min bror lagade :).
När han har vaknat måste vi åka iväg till labben, de skall ta blodprov på honom igen! Stackarn.
Jag tror att det är mycket hämskare för oss, än för honom. Se när krokodiltårarna rinner ner för hans små kinder :(

Var ju i lördags och firade min vän Marika. Roligt var det, men ush vad mycket folk! Ingen krog för mig på läääänge, det är bra för min del nu! Jag vet inte om jag har blivit "gammal" eller vad det är :D
Tog inga bilder, hade inte ens med mig kameran. ( Kanske bäst att jag inte hade det heller)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti