Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Godmorgon!

Hejsan!

Märker att jag inte har riktigt koll på vilken dag det är. Stressade igår och gick med Aron i vagnen till sjukhuset och trodde jag var nästan sen till läkarbesök. Satt i ungefär 20min å bara väntade, till sist kom en skötare/läkare (?) och frågade av mig när vi hade tid. Hon sade att vi har tid först på torsdag, alltså idag.. Nåjaa fick börja gå hemåt. Fick ju åtminstone lite motion om inte annat. Så idag först skall vi på läkarbesök med Aron.
Igår var jag på stan med Marika. Köpte dom (nästan) sista julklapparna :) NÖJD! Sen blev det pizza vid kotipizza.

Aron vaknade idag redan 7! Det är nog säkert någon/några månader sedan han vaknat så tidigt. Oftast brukar han vakna 9 tiden. Men det är bara bra, så hinner han äta före han skall till läkaren till kl 12.

Nåja skall väl gå och dusha nu så länge han sover.




                             En gammal bild på mig med pyjamas. (Och t.o.m. sminklös :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti