Pias Blogg

Pias Blogg

perjantai 23. joulukuuta 2011

GOD JUL

Lade just Aron och sova i sängen hans :)

Vi var ju till läkaren igår. Han hade växt lite mera nu, så nu är han 66,5 cm. Men läkaren sade till oss att vi skall börja ge mera fett och mjölkpulver i maten hans. Så får se nu då om han börjar växa mera...

Tänk att det är julafton redan imorgon! Jag tycker att julen kommer alltid så snabbt. Skönt att ha alla julklapparna inpaketerade. Vårt rum är ännu ostädat :/ Men det tänker jag inte ta någon stress av.
Till vårt kommer imorgon systerns familj, fammo, mommo och förstås här bor ju redan mamma, pappa och bror :) Vi skall äta god mat och ha det mysigt.
Sen till kvällen åker vi iväg till Arons fammo och faffa. Där är även hans farbröder och gammelfarfar.
Så då blir det igen att äta julmat! HUH, säger jag bara :D Mycket ätande, precis som det skall vara i jultider.
Det är Arons första jul. Fast han inte riktigt förstår sig på meningen med paket så ska det ändå bli roligt att se hans reaktion när han ska öppna/riva dom :D

Nu just kom Benjamin med mat åt mig från Hesburger. ( Jo jag vet, inte kanske det första man tänker att man vill äta nu före jul) Men jag har inte ätit någon "ordentlig" mat idag så därför..

SÅ, ni skall allihopa ha en riktigt God och Mysig Jul!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti