Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 7. joulukuuta 2011

"Klassträff"

Hade klassträff igår vid O´learys, om man nu kan kalla det ens? Jag menar, vi var var 4 stycken(Jag, Lotta, Annina och Andreas) av typ 20? :D Måste nog erkänna att jag nog var lite smått besviken på vissa som inte kom :/
Men jag tror det hör till.. Å det kommer ju förståss flera gånger.
Jag hade med mig Aron så att de skulle få se honom, men när vi skulle beställa mat började han bli sådär smått rastlös av att sitta i famnen och kanske lite trött så ringde jag min mamma och hon kom efter honom :)
En rolig kväll var det och god mat. Jag åt Boston Celtic BBQ -osthamburgare. 
Mycket kul var det att träffa dom som kom åtminstone! :) Hade nog med mig kameran men inga bilder blev tagna som vanligt.

I förrgår köpte jag första julklappen! Wohoo, första året jag är såhär i tid. Brukar köpa typ dagen före.Hehe..

Idag vet jag inte vad jag skall göra. Känner mig mycket lat. Skulle åtminstone vara skönt att gå ut en sväng och ta lite frisk luft nu när det har kommit lite snö på marken och inte bara sitta inne i mörkret.




        
                                  Bjuder på en gammal bild på mig och Lotta :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti