Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 6. maaliskuuta 2012

6.3.2012

Vår dag idag:

Aron vaknade redan lite för 6 i morn. Vi låg och myste till sju. Han åt sin gröt och lekte sedan någon timme, tills han somnade. Efter sin "förmiddagsvilo" fick han mat och sedan igen började busandet. Han har varit lite gnällig idag, vet inte om det kanske är flera tänder på kommande? För att få honom lite mer nöjd så tappade jag upp badvatten åt honom och han fick gå och plaska lite. Han stortrivdes i bunken, började t.o.m. gråta när jag tog upp honom därifrån. Sedan satte jag kläder på honom, men han var fortfarande gnällig, så han fick gå och sova i vagnen.
Så nu sover han då. Vet inte vad jag ska göra så länge, plocka upp lite och dammsuga eller bara slappa och titta på tv? Hmm.. Gissar på att jag kommer att lata mig :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti