Pias Blogg

Pias Blogg

perjantai 9. maaliskuuta 2012

9.3.2012

Hej!

Vi var ju med Aron till rådgivningen i onsdags. Han hade gått upp ca 400 g och växt endast 4 mm. Men vi får se nu i mars när vi skall till läkaren om han kanske har växt lite mer till dess.
Aron är nu 68,9 cm och väger 8 410 g.

I torsdags var vi med syster + barn till den öppnadagklubben vid församlingscentret. Där var det många barn och framförallt mycket ljud! :D Efter det gick vi hem och åt mat och efter det färgade min syster min (hämska) utväxt , tack för det! :)
På kvällen tog Aron sina första steg! Satt i rummet bredvid, så klart missade jag det. Men det kommer ju flera gånger.

Idag har vi nog inte gjort något speciellt, bara det vanliga: ätit,lekt,busat,sovit mm.
Jag tänkte idag på förmiddagen att jag skulle mata Aron före han skulle och sova, men under tiden jag matade honom så märkte jag att hans ögon inte riktigt ville hållas öppna och sen när jag skulle gå och värma mjölk åt honom så sov han i matstolen :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti