Pias Blogg

Pias Blogg

lauantai 24. maaliskuuta 2012

SNÖ?!

Aron vaknade upp vid sju tiden och var pigg och glad, jag däremot var inte så värst pigg. När vi sen efter en stund steg  upp ur sängen så tittade jag ut genom fönstret, jag menade få en shock, VA, det snöade för fullt? Var inte våren redan på kommande?? Tydligen inte. Snälla snön, smält bort!!
Efter den stora shocken fick Aron leka en liten stund före han skulle äta sin gröt.
För en stund sedan tänkte jag att jag skulle skriva färdigt en hemtent om dryckeslära, men nej, den har jag ännu inte fått gjort. Har ingen koncentration för det och dessutom tycker jag att det finns jätte lite information på nätet, eller så är det bara jag som är dåligt på att söka, nåja, lämnar det åtminstone till en annan dag.
Nu skall jag gå ner till Aron och busa med honom före jag skall börja ställa mig till arbetet :) Ha en bra dag :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti