Pias Blogg

Pias Blogg

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Helt slut

I morn gick vi iväg med Aron till labben (laboratoriet), för att IGEN ta blodprov på honom, hoppas det är sista gången nu åtminstone då han är så liten :( Och så hoppas jag på att värden är precis lika bra som sist också! Kvinnan som pickade honom var riktigt bra, eftersom hon nästan med detsamma hittade ådran och efter ett huj så hade hon så mycket blod som det behövdes, så med det är jag åtminstone nöjd!
Efter att vi var klara ringde jag Benjamin och vi gick och lunchade till Presso. Mätt blev jag!
Jag skulle ju igentligen till skolan idag men skickade åt specialläraren att jag troligen inte hinner eftersom det var en sådan kö vid labben. Jag skulle nog sedan ändå hunnit men det skulle ha blivit så stressigt. Så imorgon morn, klockan nio skall jag till skolan och direkt efter det till jobb och sen slutar jag klockan sex på kvällen, tung dag kommer det att bli har jag på känn.


                                       Känns som att vår lilla Aron har blivit en så "stor" Aron...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti