Pias Blogg

Pias Blogg

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Underbara sol

Åå, så fint väder! Love it. Man blir på så mycket bättre humör och piggare blir man också! Fick faktist vakna före 6 i morn, men ändå känner jag mig inte så trött (ännu iallafall).
Kom just hem efter en lite runda med Aron i vagnen. Han somnade redan före jag hann sätta mössan på honom, så trött var han.
Idag åker vi iväg och hälsar på Arons fammo och faffa + farbröderna. Men före det skall det städas och handlas.
Längtar till att jag får min lön(torsdag), för då skall jag besälla efter min klänning till bröllopet. Måste beställa i tid, för jag ska nämnligen beställa från nelly.com och som jag har hört så brukar man inte alltid få rätt plagg eller så är storleken fel. Det är lite surt.
Men nu ska jag koka lite kaffe åt mig och sedan börja med den trevliga saken... städning!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti