Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

1 års dagen närmar sig

Var ju till frissan i tisdags. Fick färgat utväxt och lite slingor och sedan även klippning. Håret blev nu ganska kort eftersom jag inte varit till frissan på nästan ett år så det var väldigt nött i topparna. Kanske lägger upp någon bild på håret om jag orkar.

Torsdag. Känns som att jag inte får något gjort när jag bara sitter och väntar att klockan skall bli halv 1 och jag skall åka till jobb. Alltså nu menar jag inte då att jag är en arbetsnarkoman och bara längtar till att få jobba, utan jag menar att det bara känns som att jag inte får glömma att jag skall till jobb och strirrar på klockan hela tiden och får ingenting alls gjort. Jaa, alltså jag har jobb från 13-20:30. Lite längre dag idag än vanligt.

Snart är det Arons 1-års dag! (Den 1:a maj för dem som inte vet) Så roligt att få fira hans födelsedag då (nästan) alla  är lediga och mommo lagar munkar, det tror jag åtminstone ;)  Idag är det 1 år sedan Aron var beräknad att födas. Tänk vad ett år kan gå fort när man har roligt. Den svettiga sommaren då Aron var så liten så han endast ville vara i famnen och klibbas. Det är nästan det enda negativa jag minns :D

Nej nu skall jag slita mig från datorn och faktist  försöka få något gjort. Ha en bra dag alla läsare!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti