Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 2. huhtikuuta 2012

Ledig, ledig, ledig

Nu sover Aron o. jag har lite "egentid". Så jag kollar igenom en del bloggar, tittar på olika matrecept, är på facebook, söker efter finska barnsånger. Hittar inga barnsånger på finska, endast böcker som man kan köpa. Troligen har jag bara så dåligt tålamod så jag orkar inte söka..
Fick igår veta att jag får vara halva av min arbetspraktik vid mitt jobb. WUHUU, säger jag bara :)
Så alltså 185 h vid skolan och 185 h vid arbetet. Låter säkert mycket i era öron, men snabbt tror jag nog det går :) Och imorgon skall jag till skolan i 2 timmar och fortsätta att skriva på mitt lärdomsprov.
Har inget jobb alls denhär veckan. Skönt på ett sätt, men jag vet inte vad vi skall börja hitta på här hemma med Aron.. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti