Pias Blogg

Pias Blogg

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Soligt

Vår morgon startade lite efter 6. Aron åt och lekte mm. Han somnade strax efter nio. Efter det har jag gjort det här "perus", alltså varit på FB. Jag spelade tetris som vanligt :D ( Kanske smått beroende?) Efter att jag spelat ett x-antal spel, säkert nästan en timme (uuups) så hoppade jag i dushen. Efter det fönade jag håret och sminkade mig lite. Nu så sitter jag då på datorn igen..
Aron sussar ännu, men efter att han har vaknat så ska han få i sig lite mat och kanske ska han leka en stund men sedan så hoppar vi nog på cykeln och åker ut en sväng. Man kan ju bara inte sitta inne när man har klagat dag ut och dag in på att det är så hemskt väder och kallt och bla bla bla.
Till jobb skall jag klockan 15-20:30. Typiskt att man alltid råkar ha jobb när det är bra väder.
Imorgon morn skall jag till frissan, klippning och färgning. Kanske jag skall så småningom börja tänka på hur jag vill att mitt hår skall se ut?? Eller så kanske jag bestämmer mig vid frissan först, så brukar det vara :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti