Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Godmorgon

Aron har frisknat till lite, faktist redan igår. Lite snorig är han ännu men ingen feber åtminstone.
Vi steg upp strax före sju och efter en stund åt han gröt och sedan lekte han lite med sin älskade boll. Han kan hålla på och kasta bollen fast hur länge.. :) Men inte länge orkade han leka. Enegin tog slut kvart över åtta. Jag satte honom och sova då och ännu så sover han.
Så länge han har sovit så har jag gjort något så intressant och nödigt som.... spela tetris på facebook -_-.
Jag märker bra att det här regnvädret drar ner på min energinivå eller åtminstone på humöret. Har ingen alls orka att göra någonting..
Nej, nu skall jag ta mig i nackskarvet och sätta de nyvikta kläderna i skåpet.
Hejsvejs ha en bra(regnig)dag! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti