Pias Blogg

Pias Blogg

keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

In a better direction

Var till skolan idag från 9-11. Fick lärdomsprovet så gott som färdig skrivet. Styckeindelning, pärmen och innehållsförteckning kvar. Känns så otroligt skönt att börja se att det går framåt. Och sen är jag väldigt nöjd med mig själv. Det är så många unga mammor som inte lagar färdigt skolan, utan börjar på med något annat. Och det förstår jag nog, det känns kanske inte så lockande att gå tillbaks till skolbänken. Men som tur har jag så här lite skola kvar, annars kan det nog vara att det skulle ha lämnat..
Benjamin är med Aron till hans. Vet inte vad jag skall hitta på nu när jag har lite "egen tid"..
När man ser ut så far ju all lust för att göra någonting alls! Ush och fy! Men imorgon har de vel lovat typ +10? Får bara hoppas på att de hålls på plus då.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti